V roce 2024 oslavil areál Přírodovědného muzea Semenec v Týně nad Vltavou 30 let své existence. K této příležitosti jsme díky podpoře Jihočeského kraje v rámci dotačního titulu Podpora cestovního ruchu, opatření Produkty cestovního ruchu realizovali marketingovou kampaň 30let Semence - marketing výročí vzniku areálu na Semenci, na podporu zlepšení povědomí veřejnosti o tomto unikátním areálu.
Součástí kampaně bylo vytvoření a instalace reklamních navigačních bannerů, včetně pronájmu reklamní plochy, správa sociálních sítí, pořizování propagačních fotografií, propagace v lifestylových časopisech, několik reklamních vstupů na Hitrádiu Faktor, včetně osobní přítomnosti moderátorů v muzeu, instalace nových infotabulí v areálu. Svou úlohu v projektu sehrál také koordinátor, který připravoval podklady pro realizaci všech aktivit projektu a vyhledával dalších marketingové příležitosti. V důsledku toho došlo například k zapojení do kampaně Open EDO (Ekologické dny Olomouc) a s tím spojené publicitě dubnových a květnových akcí, tisku článku v časopise Barbar, dojde k publikaci prezentace v Průvodci po botanických zahradách ČR a byla navázána spolupráce s rádiem Faktor.
Kampaň byla podpořena dotací ve výši 100 000 Kč, celkové výdaje projektu byly 163 580 Kč.